De grote klok van dit forum, oftewel ditjes en datjes...

marjo
Site Admin
Berichten: 861
Lid geworden op: 10-03-2012 22:43

Bericht door marjo » 21-03-2013 14:38

do mei 10, 2012 10:48

9 mei 2012 om 6.30 uur na een wakende nacht in m'n armen gestorven Froh 14 jaar en 6 maanden en al 13 jaar m'n trouwste vriendin!!
Het carillon van Maastricht
Klinkt als een gedicht

Maastricht wil een eigen beiaardier!!!

marjo
Site Admin
Berichten: 861
Lid geworden op: 10-03-2012 22:43

Bericht door marjo » 21-03-2013 14:40

do mei 17, 2012 13:15

Die lelijke suikerspinjurken van Rieu!


Afbeelding

Het staat lelijk om gezette muzikantes in zo'n lelijke suikerspinjurk te persen!! Alles kwabbelt eruit! Het kleed niet af en het gaat steeds meer op een kermisattractie lijken!
Het is voor zo'n dame ook geen reclame, ook al zien ze dat zelf niet!
Zelfs in de tijd van de renansance zagen gezette dames er beter uit! Ook op het toneel moet je je kleden naar postuur en leeftijd!

Wat zal het een verademing zijn als ze later misschien zelf zich wat mooiers kunnen veroorloven voor hun eigen optredens!
Het carillon van Maastricht
Klinkt als een gedicht

Maastricht wil een eigen beiaardier!!!

marjo
Site Admin
Berichten: 861
Lid geworden op: 10-03-2012 22:43

Bericht door marjo » 21-03-2013 14:41

vr jun 01, 2012 01:49

Vanavond ga je naar de Pandhof om een carillonconcert te gaan beluisteren....ik had dit concert ook netjes aangekondigd, dus er kwamen nog wat mensen...maar dan worden die onder het concert door de voorzitter van de Stichting nagelopen met briefjes en programmas in de hoop dat het vriendjes van hun zullen worden!

Het carillon is openbaar, ik heb ze niet verteld dat er een stichting rondloopt en het concert verstoort...laat mensen toch vrij om te komen luisteren!!

Het is gratis en hou op met bedelen!

Dan moeten ze maar een vereniging worden waar mensen lid van kunnen worden, dan ben je socialer bezig!
Het carillon van Maastricht
Klinkt als een gedicht

Maastricht wil een eigen beiaardier!!!

marjo
Site Admin
Berichten: 861
Lid geworden op: 10-03-2012 22:43

Bericht door marjo » 21-03-2013 14:42

za jun 16, 2012 10:38

Dieren zijn om van te houden, niet om ze kaal te plukken zoals de ganzen bij Sarkis die dat in in z'n veredelde piepshow tentoonstelling doet, (ook al in Rotterdam) met gebruikmaking van de speelklokjes van Frank Steijns!

Dieren hebben ook een ziel en kunnen heel goed communiseren.
Dat ervaar ik dagelijks met m'n katten.
Ze weten heel goed wat ik bedoel en wat ik van ze wil. Als ik Boy zeg flink te zijn tegenover siamees Mika, dan zie je hem rechtop gaan zitten bij Mika, in plaats zich klein te maken. Heel ontroerend dat je ziet dat hij weet wat ik bedoel!

Vaak begrijpen dieren je beter dan dat ooit een mens zal doen!



....true love!!
Het carillon van Maastricht
Klinkt als een gedicht

Maastricht wil een eigen beiaardier!!!

marjo
Site Admin
Berichten: 861
Lid geworden op: 10-03-2012 22:43

Bericht door marjo » 21-03-2013 14:42

za jun 16, 2012 16:37

http://www.leidschdagblad.nl/regionaal/ ... n?lref=sll

Zo langzamerhand beginnen leraren het te snappen dat een carillon meer is dan vervelend tingeltangel en kinderen veel over cultuur kunnen leren! Hoera!

Nu nog zo'n beiaardier voor Maastricht, dat toch beter zou moeten weten!!
Het carillon van Maastricht
Klinkt als een gedicht

Maastricht wil een eigen beiaardier!!!

marjo
Site Admin
Berichten: 861
Lid geworden op: 10-03-2012 22:43

Bericht door marjo » 21-03-2013 14:43

wo jun 20, 2012 13:46

Een van de meest betrokken mensen bij de Wmo in Maastricht is Jan Hoen!
Dat dat Onno Hoes niet zint is in zijn steun aan Via 2018 en de aspitaties van zijn partner Albert Verlinde hierin, wordt duidelijk om Jan op deze manier aan te pakken!
Jan zegt eerlijk en open dat de steun aan via 2018 wel wat minder kan, en de zwakkere mensen behoorlijk behandeld dienen te worden i.p.v van op hun hulp middelen te beknibbelen ten bate van Via 2018!

Ik en vele mensen met mij wensen Jan Hoen alle sterke bij zijn strijd tegen deze burgemeester!

http://www.l1.nl/nieuws/183304-advocaat ... -G2QSt1Aec

Wat men niet weet is dat Onno Hoes diverse astiestenmensen in zijn FBcontacten lijst heeft zitten die 100x ergere dingen doen dan Jan zou hebben gedaan!

Heel vreemd dat hij mensen met WMO uit zijn contactlijst gooit!

Een burgemeester is toch voor de hele stad?
Het carillon van Maastricht
Klinkt als een gedicht

Maastricht wil een eigen beiaardier!!!

marjo
Site Admin
Berichten: 861
Lid geworden op: 10-03-2012 22:43

Bericht door marjo » 21-03-2013 14:45

wo jun 27, 2012 10:09

‎"Het probleem met de meeste van ons is dat wij liever worden geruïneerd door lof dan gered door kritiek"
Het carillon van Maastricht
Klinkt als een gedicht

Maastricht wil een eigen beiaardier!!!

marjo
Site Admin
Berichten: 861
Lid geworden op: 10-03-2012 22:43

Bericht door marjo » 21-03-2013 14:46

wo jun 27, 2012 10:39

Haha Frank, ga jij maar fijn een nieuwe broek maatje 33 bij hem kopen....

Mart zal zeggen tegen z'n vrouw...daar heb je brilsmurf ook weer...die barst uit z'n naden!



https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... e=1&ref=nf
Het carillon van Maastricht
Klinkt als een gedicht

Maastricht wil een eigen beiaardier!!!

marjo
Site Admin
Berichten: 861
Lid geworden op: 10-03-2012 22:43

Bericht door marjo » 21-03-2013 14:46

jun 28, 2012 11:56

Dat Frank Steijns in z'n eigen sprookjes gelooft hoor je weer op de radio....

De avonden!

De Turkse kunstenaar Sarkis maakte in opdracht van Museum Boymans van Beuningen de installatie `Ballads'. Centraal in de installatie staat een enorm carillon, dat de klanken van een kerk door de ruimte doet galmen. Het carillon is van Frank Steijns, stadsbeiaardier van o.a.

Het is duidelijk dat Sarkis met Frank heeft zitten bomen over deze tentoonstelling...Frank heeft zich helemaal door die man uit laten horen....en op die lijn heeft ie z'n tentoonstelling gemaakt!
4 jaar mail met die jongen heeft wat aangericht.....All we live in a yellow submarine dus, alleen is de submarine niet yellow!

Maastricht en violist in het orkest van Andre Rieu. Het is zijn missie om het carillon onder een groot publiek te promoten. Zo speelde hij eerder nummers van The Stones en trad hij op met Metallica. In de Onderzeebootloods, een locatie in Rotterdamse haven, speelt hij elke zondag `Litany for
the Whale' van avant-gardecomponist John Cage. Emmie Kollau sprak met Steins en met conservator Nicolette Gast.

Frank heeft nooit met Metallica gespeeld, nog dat hij hen heeft gevraagd of hij hun nummers MAG spelen!!! Wat bij Rieu spelen ze ALLEEN maar covers en sumier eigen werk van Rieu!!

En hij moet het concert met Stonesnummers nog spelen! Op 12 juli op het Stadhuiscarillon!!
Dat is in het kader van 50 jaar Stones waar hier in Maastricht een tentoonstelling over wordt gehouden!

Ik heb wat muzikanten uitgenodigd, die veel met metalmuziek hebben...
Het carillon van Maastricht
Klinkt als een gedicht

Maastricht wil een eigen beiaardier!!!

marjo
Site Admin
Berichten: 861
Lid geworden op: 10-03-2012 22:43

Bericht door marjo » 21-03-2013 14:47

vr jun 29, 2012 17:17

Er zijn onaardige mensen waardoor ik me uitgewrongen voel, ze gebruiken je als zogenaamde "muze", ze kunnen niet zonder jou, maar willen niks MET jou!

Ze worden zelf WEL beter DOOR jou!



Aardige mensen hebben meer MET jou, hebben bovenstaande ook ervaren, vaak met soortgelijke mensen,
Ze doen vaak alsof ze niks van je willen... maar!!!
Het carillon van Maastricht
Klinkt als een gedicht

Maastricht wil een eigen beiaardier!!!

Plaats reactie