Kunstactief...oftewel Tout Maastricht

marjo
Site Admin
Berichten: 861
Lid geworden op: 10-03-2012 22:43

Bericht door marjo » 21-03-2013 16:21

ma feb 04, 2013 13:55

Ha....Maastricht wordt wakker.....

Jos van Ziesjoem


Tip gekregen van diverse Facebookers: schrijf dit stukje in het Hollands, want degenen die zich dit moeten aantrekken, begrijpen het waarshijnlijk niet.
Hierbij:
Nu heel Limburg zich gereed maakt voor de Vastelaovend, is het maar droevig gesteld in de stad die zo graag culturele hoofdstad wil woden. Al wekenlang zijn de straten in elk gehucht, dorp of stad waar wij tijdens optredens binnenrijden, kleurrijk aangekleed. In Maastricht hangen echter nog steeds die oerlelijke, kleurloze "reclamevlaggen" voor diezelfde culturele hoofdstad. Ik heb gehoord dat het rood-geel-groen niet in de aanloop naar de Vastelaovend ('t grootste culturele VOLKFEEST!) opgehangen mogen worden, omdat die grauwe vlaggen belangrijker zijn! Telt onze volkscultuur niet mee? Draait het alleen maar om cultuur voor een bepaald gezelschap? Ik ben ook zeer benieuwd naar de vlaggen van de Tefaf over e paar weken; mogen die ook alleen maar in de straten hangen tijdens de beursdagen?

En de reacties hierop STROMEN binnen op Facebook........

Afbeelding
Het carillon van Maastricht
Klinkt als een gedicht

Maastricht wil een eigen beiaardier!!!

marjo
Site Admin
Berichten: 861
Lid geworden op: 10-03-2012 22:43

Bericht door marjo » 11-05-2013 23:42

vandaag kreeg ik een mail van Bert Lemmens...hoe hij aan m'n mailadres komt is een raadsel.....


dag marjo,

wanneer kun jij meehelpen in de KunstTour dagen ??
zo ja een paar of 4 uurtjes.??? op
do 16 mei- avond - 20.00 u tot 22.00 u
vr 17 mei bij de openingsavond - 20.00 u tot za. 2.00 u
za 28 mei -v.a 10.30 tot 15.00 u of 15.00 u tot 18.30?
zo 19 mei- v.a 10.30 tot 15.00 u of 15.00 u tot 18.30?
ma 20 mei- v.a 10.30 tot 15.00 u of 15.00 u tot 18.30?

laat dit ff weten - dan kan ik je inroosteren
ok? groet

Bert Lemmens directeur KunstTour
ART2Connect | Art Focus Euregio
art research, development and consulting
Sint Monulphusweg 13 a
6212 BG Maastricht - NL -
T: 043 3259932

Hij werkt voor Via 2018 en organiseert iets voor hen in het Geusseltstadion met de Pinksteren....het paradeert als een blote pik over m'n tvscherm als ik het Maastrichtse nieuws wil bekijken....

Facebook....

Nu krijg ik een mail van de kunsttour....of ik vrijwilligerswerk kom doen....van Bert Lemmens die ik ooit heb toegevoegd maar ook nooit geen sjoege van kreeg, van Via die een klokkenentree van m'n vader op het Vrijthof gebruikt zonder overleg...Waar blijven de workshops met de aangeschafte handbellen op de basisscholen? .hoe zou ik vrijwilligerswerk doen voor mensen die geen respect en beleefdheid tonen...Bovendien ben ik het niet eens met dingen naar een titel zoals VIA 2018 die veel geld kost in deze crisistijd en ten koste van echte kunst!!
Het carillon van Maastricht
Klinkt als een gedicht

Maastricht wil een eigen beiaardier!!!

Plaats reactie