Arka

Plaats reactie
marjo
Site Admin
Berichten: 861
Lid geworden op: 10-03-2012 22:43

Arka

Bericht door marjo » 28-04-2013 16:12

Vorig jaar kocht ik online een kaartje voor Arka jubileumorkest met kinderkoor. Ik koos voor het kinderkoor, maar zag later dat de muziekdoos van Frank Steijns ook mee zou spelen..

Naarmate het concert dichterbij kwam, naarmate ik minder voelde er naar toe te gaan...ik hoopte dat het carillon er niet bij zou zijn!!

Maar ik vermande mezelf en ging en nam me voor me met de camera bezig te houden....

Frank liep met een gezicht op half zeven door de gang van het Theater en toen ik op m'n plek stond begon hij achter mij een gesprek met een zaalwachter...natuurlijk over parkeren!

Ik zag geen carillon op het toneel, en vroeg me af of die achter de schermen stond...

Maar tsja de dommerd had z'n speeldoos mee naar Amerika genomen voor Rieu en niet berekend hoe lang de reis zou kunnen duren! Voor Rieu was hij natuurlijk wel op tijd, maar tsja dit was helaas maar Arka!

De kinderen begonnen hun deel, en het viel me op hoe luid de versterkers stonden!! Zo gaande het concert, wat voor kinderen heel zwaar moest zijn, realiseerde ik me dat dit geen bevordelijke muziek was, waar kinderen met plezier op zouden terugkijken in hun leven! Dus weg hun cultuurbeleving, terug naar de internetspelletjes!! :(

https://www.facebook.com/media/set/?set ... b40e5a8120[/url]
Het carillon van Maastricht
Klinkt als een gedicht

Maastricht wil een eigen beiaardier!!!

Plaats reactie