Sinterklaas 2011

Plaats reactie
marjo
Site Admin
Berichten: 861
Lid geworden op: 10-03-2012 22:43

Sinterklaas 2011

Bericht door marjo » 11-03-2012 02:13

Deze week stond een Sinterklaasconcert op het programma.....met Huub Adriaans stond er op facebook!!

Om 15.00 uur vindt in Centre Céramique onder leiding van Patrick van de Weijer een groots ‘Welkom Sinterklaas’ feest plaats met natuurlijk Sinterklaas als eregast. Naast de muzikale (peper)noten van Limburgs bekendste kinderband “De Droomband”, zullen ook diverse surprise-optredens Sinterklaas een warm welkom geven. Het Sinterklaasfeest is gratis toegankelijk en elk kind krijgt een originele FunVille klik klak kikker als aandenken. Tevens verzorgt Sinterklaas de officiële opening van de expo “Van Sint tot Santa” en rond 17.00 uur verrassen Muziekpieten Frank Steijns en Huub Adriaens Sinterklaas nog met een bijzonder muzikaal cadeau vanaf de toren van het Stadhuis. Aansluitend vanaf 17.30u neemt de goedheiligman zijn intrek op de boot en zal hij aldaar samen met de kapitein van de ‘Spanje-vallei’ inchecken. Meer informatie http://www.sinterklaasaandemaas.nl

https://www.facebook.com/event.php?eid=273026209406900

Waarom een Sinterklaasconcert in het donker als alle kinderen al naar huis toe zijn????? Het carillon is toch voor ALLE inwoners van Maastricht? Ook tijdens de Sinterklaasviering?

Maar ook bij Huub stond er niets van dit alles.....

Dus kwam ik vandaag voor een normaal concert naar het carillon.....daar was wel veel loos op de zolder van het Stadhuis...en een druk doende Frank Steijns.......ik vroeg me af waarmee.......

Want hij gaf GEEN regulier concert en regelde ook GEEN Sinterklaasliedjes op de trommel....

Toch had ik al foto's van de intocht van Sinterklaas gemaakt....

Na de Sinterklaasmiddag ben ik terug naar het carillon gegaan....daar zag ik weer gerommel op de zolder van het Stadhuis....en op een gegeven moment iets geligs rond het carillon spoken!

Ik dacht dat is toch Huub misschien...bezig met de versterker van z'n microfoon....

Maar de bus van Stiphout kwam de Markt oprijden met de Sint en wie stond er te zwaaien......Frank Steijns verkleed in een knal gelig pietenpak!
En GEEN Huub Adriaens!!

En heel de familie Steijns stond erbij!

Naar mijn mening wil Frank Steijns voor een select groepje z'n sterrestatus op deze manier vestigen!!

En misbruikt het Stadhuiscarillon hiervoor!!

Dat laat hij dan ook uitgebreid in het Engels op z'n facebookpagina aan z'n Rieufans weten!
Hij vergeet echter dat er genoeg Nederlands spreken om ook dit forum te lezen!
En hem achter z'n rug uitlachen!
Want Frank doet het niet voor de kinderen,of voor het carillon, maar voor zichzelf!!

Jammer dat hij daarbij ook andere mensen mee op sleeptouw neemt. Over een tijdje als het Rieuverhaal stopt vallen die ook de schellen van de ogen!!



Afbeelding

Veel tamtam voor niks, want z'n nichtje vroeg alle aandacht...aan de Sinterklaas en aan haar suikeroompje! En na goed 10 minuten was het concert voorbij! Daarna scheeuwde het meisje nog over de hele Markt en gaf haar oom er nog een riedel op het klavier van het Stadhuiscarillon waar eigenlijk die middag voor alle kinderen op de Markt een Sinterklaasconcert gespeeld had moeten worden....

Afbeelding
Mevrouw M. Steijns!!

Het carillon van Maastricht
Klinkt als een gedicht

Maastricht wil een eigen beiaardier!!!

marjo
Site Admin
Berichten: 861
Lid geworden op: 10-03-2012 22:43

Bericht door marjo » 11-03-2012 02:15

door marjo le comte op za nov 12, 2011 22:35

Samenwerking is hier duidelijk weer misgegaan......en verplichtingen worden weer niet nagekomen!!

Het fotoalbum van het carillonkwartiertje......

https://www.facebook.com/media/set/?set ... 243ef7fb3d

En ook op koopzondag was er wederom GEEN carillonconcert!!

We wensen ons een eigen beiaardier voor Maastricht met meer gevoel voor ALLE inwoners van onze mooie stad!!
Het carillon van Maastricht
Klinkt als een gedicht

Maastricht wil een eigen beiaardier!!!

Plaats reactie