Rieu op het Vrijthof 2011

Plaats reactie
marjo
Site Admin
Berichten: 861
Lid geworden op: 10-03-2012 22:43

Rieu op het Vrijthof 2011

Bericht door marjo » 12-03-2012 05:18

door marjo le comte op zo jul 17, 2011 11:30

Onno Hoes:
Een vol Vrijthof in de stromende regen! Als die 11.009 mensen niet echt van#Rieu #Straus en #Maastricht houden weet ik het niet meer!

Ik denk dat als je naar Maastricht bent gereisd en vooraf een duur kaartje hebt gekocht je gewoon niet anders kan bij regen! Want Rieu verstrekt geen restitutie bij druipende regen!
Meneer Rieu speelt voor God over een 10.000 koppig publiek en neemt het risico dat mensen ziek worden (voor 75% oudere mensen met een zwakke gezondheid en een krappe beurs) De arrogantie druipt er gewoon af.

Zelf heb ik gisteren naar een scherm op het Sunplein staan kijken, want als je zelf niet meekijkt kan je ook geen eerlijk oordeel geven! Je zag gewoon hoe gegeneerd hij zich voelde toen hij die mensen in de druipende regen zag zitten! Maar ondanks dat begon hij gewoon aan z'n programma.

Het programma vond ik veel van hetzelfde van vorige jaren met veel copy-categorieen en had niets vernieuwends en toen hij pauze aankondigde heb ik het opgegeven en ben ik naar huis gegaan. Na de pauze speelt ie toch z'n walsprogramma.....met dansend publiek. Maar bij deze regen ga je toch niet dansen? Helaas is er iemand juist na de pauze in elkaar gezakt.....maar de meeste krijgen thuis de naweeen!

Het carillon van Maastricht
Klinkt als een gedicht

Maastricht wil een eigen beiaardier!!!

Plaats reactie